wtorek, 25 marca 2014

Budzę się.

Dzieci marnotrawne. Zbyt dumne, by wracać?

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. "czuję dumę, że jeszcze wstydzić się umiem. potem czuję wstyd za zbyt wielką dumę"

      Usuń
  2. Moja kuzynka nadała takie imię swojemu synkowi :P Długie, a skrót Olek mi się nie podoba :P
    Ale nic co złe nie kojarzy mi się z tym imieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alekasander - Olek. Joanna - Asia. itp. Nie wiem skąd to. Niedorzeczne.

      Usuń
    2. No właśnie :P Skąd to się wzięło :P
      Ja cały czas zapominałam, że Zosia to skrót od Zofia :P To akurat jest oczywiste, ale nie mogłam za nic tego zapamiętać :P Dopiero jak usiłowałam sobie za każdym razem przypominać to wytworzyłam ten szlaczek w móżdżku i teraz przypominam sobie coraz szybciej :P

      Usuń
    3. Niby oczywiste, ale ja na przykład nigdy nie wiem, czy jest "jedeneście" czy "jedynaście", serio. Mózg nie przyswaja :p

      Usuń
    4. Jest jedenaście :D
      Jesteś ślązaczką? :D

      Usuń
    5. I tak nie zapamiętam ;D
      Skądże, przeciwna strona Polski haha jestem człowiekiem paradoksem po prostu

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. "czuję dumę, że jeszcze wstydzić się umiem. potem czuję wstyd za zbyt wielką dumę"

      Usuń
    2. czyli jedno drugie wykreśla w pewnym sensie... jednak zaintrygował mnie ten komentarz. to jest cytat z czegoś?

      Usuń
    3. Z piosenki: Mam Na Imię Aleksander - Nie myśl o mnie źle. Świetny twórca, z niezwykłym przesłaniem. Polecam.

      Usuń

Jeśli masz zamiar napisać bezsensowny komentarz, który nic nie wnosi - od razu kliknij czerwony krzyżyk. Szanuj mój i swój czas, bo szkoda dnia. :)

Aby skomentować anonimowo, kliknij "skomentuj: Nazwa/Adres URL" wpisując w miejscu Nazwa nick, nie wpisując adresu URL.