niedziela, 28 grudnia 2014

"spadanie w dół" i "cofanie się do tyłu", czyli przenikające się nielogiczne sensy, pozwoliły sobie przejąć Twoimi rękoma mój świat. z tym, że nie spadłam, a świadomie zeszłam za Tobą na dno po schodach. a chcąc zrobić z Tobą kroczek do przodu, cofałam się później dwa do tyłu. nie było kolosalnych zwycięstw z mojej strony, a z Twojej bóg nie uleczył. cóż, okazałeś się być fatalnym rozwiązaniem dla mojego imienia. i najlepszą cholerną wieczną przygodą, jaka mnie spotkała. ale warto było żyć dla tej kolorowej bańki, która zanim zdążyła polecieć w górę, pękła na milion kawałków od ciężkiego powietrza.

10 komentarzy:

  1. Każda przygoda jest jednocześnie pewną lekcją życia. I nawet, jeżeli na pierwszy rzut oka nie kończy się ona tak, jak tego pragniemy, to, po głębszym jej przeanalizowaniu, może nam dać pewnego rodzaju radość.

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak zwane pleonazm. Masło maślane. A w życiu wiele jest takich ,,maślanek''. A gdyby tak robić dwa kroki w przód i tylko jeden do tyłu? Można by powoli przesuwać się do przodu, zwłaszcza, że nadchodzi powoli nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie można wiecznie spadać i się cofać. Kiedyś się zatrzymasz, a potem znowu ruszysz do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachowaj piękne wspomnienia i idź dalej własnymi schodami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet jeśli było wspaniale, ale nie to nie rokowało, to dobrze, że skończyło się teraz a nie później kiedy bolałoby o wiele bardziej...

    No jasne, że się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem od takich ludzi ciężko się uwolnić, czasem coś za bardzo nas do nich ciągnie... bo jednak mimo tego, że się nie układa, są i te dobre chwile! ale z takiej lekcji warto wyciągnąć wnioski i iść dalej

    heh, mi ostatnio coś zdecydowanie odmroziło uczucia, czasem siebie bardzo zaskakuję tymi uczuciami, odczuciami, które są we mnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. przynajmniej zaryzykowałaś i zobaczyłaś jak to jest,każdy czyn nas czegoś uczy po to abyśmy byli bardziej świadomi w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przynajmniej takie doświadczenia czegoś uczą.

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest straszne...niby krok do przodku a tu zaraz trzy do tyłu....ale warto w życiu mieć pare baniek mydlanych...potem docenia się bajki.
    pozdrawiam/ wszystkochcenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar napisać bezsensowny komentarz, który nic nie wnosi - od razu kliknij czerwony krzyżyk. Szanuj mój i swój czas, bo szkoda dnia. :)

Aby skomentować anonimowo, kliknij "skomentuj: Nazwa/Adres URL" wpisując w miejscu Nazwa nick, nie wpisując adresu URL.